lunedì 24 novembre 2014

Μαθαίνω Ελληνικά. Πρώτο μάθημα.

Φιλογλωσσία· λογισμικό για την διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας για αρχάριους ενήλικες


Coniugazione del verbo είμαι



 
(εγώ) είμαι
(εσύ) είσαι
(αυτός) είναι
(αυτή) είναι
(αυτό) είναι

 
(εμείς) είμαστε
(εσείς) είστε
(αυτοί) είναι
(αυτές) είναι
(αυτά) είναι




(εγώ) δεν είμαι
(αυτός) δεν είναι
(αυτή) δεν είναι
(αυτό) δεν είναι

(εμείς) δεν είμαστε
(εσείς) δεν είστε
(αυτοί) δεν είναι
(αυτές) δεν είναι
(αυτά) δεν είναι
Coniugazione del verbo έχω


(εγώ) έχω
(εσύ)  έχεις
(αυτός)  έχει
(αυτή)  έχει
(αυτό)  έχει

(εμείς)  έχουμε
(εσείς)  έχετε
(αυτοί)  έχουν
(αυτές)  έχουν
(αυτά)  έχουν

(εγώ)  δεν έχω
(αυτός) δεν έχει
(αυτή) δεν έχει
(αυτό) δεν έχει

(εμείς) δεν έχουμε
(εσείς) δεν έχετε
(αυτοί) δεν έχουν
(αυτές) δεν έχουν
(αυτά) δεν έχουν



I pronomi personali





Nessun commento:

Posta un commento