mercoledì 4 novembre 2015

Το δικό μου μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για όσα αποκόμισα κατά τη μακρά θητεία μου στην ηγεσία της Ομογένειας

Πρίν από λίγο ο επικεφαλής της ΓΓΑΕ, κος Μιχάλης Κόκκινος, ανήρτησε στο Διαδίκτυο αυτές τις γραμμές που με συγκίνησαν, αναφερόμενος στην πρόσφατη πρωτοβουλία της ΟΕΚΑΙ για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού Πολιτισμού.
Αισθάνομαι την υποχρέωση να τις κοινοποιήσω, γιατί ο φίλος και συνοδίτης σε αυτή την κοινή πορεία και προσπάθεια Γενικός Δντής της ΓΓΑΕ αναγνωρίζει την μεγάλη προσφορά της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων και Αδελφοτήτων Ιταλίας στον παγκόσμιο ομογενειακό στίβο τα τελευταία 6 χρόνια. 
Είμαι και εγώ ειλικρινά ευγνώμων απέναντι σε όλους μου τους φίλους και συνεργάτες στα τελευταία τρία ΔΣ της ΟΕΚΑΙ. Χωρίς αυτούς δεν θα κατάφερνα ποτέ να σηκώσω τόσο ψηλά τον πήχυ των στόχων της ΟΕΚΑΙ.
Τους εύχομαι καλό δρόμο στα ωραία μονοπάτια της Ομογένειας. Είμαι βέβαιος ότι θα φανούν αντάξιοι των περιστάσεων και ότι θα ανοίξουν νέους δρόμους και νέους ορίζοντες στις νέες γενιές των Ομογενών.
Ευχαριστώ και όλους τους φίλους μου πια στη Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού, γιατί μαζί προωθήσαμε μεγαλόπνοα προγράμματα.
Τώρα τόπο στα νιάτα. 

Εγώ πλέον επανέρχομαι στην οικογένειά μου, στα παιδιά μου, στον πάγκο μου, στα βιβλία μου. Ήταν καιρός να ξανάβρω τον εαυτό μου και τους φίλους μιας ζωής.


Μιχάλης Κόκκινος Μιά πρωτοβουλία που γέννησε η Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων Ιταλίας! Ο απερχόμενος Πρόεδρός της Jannis Korinthios μύησε τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της Ομσπονδίας σε κάθε του θητεία, μύησε και εμένα τον ίδιο! Η ημέρα της Ελληνοφωνίας έχει εμπνευστή νησιώτη, κυκλαδίτη, κάτοικο Νεαπόλεως Ιταλίας και ονομάζεται Ιωάννης Κορίνθιος!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ Γιάννη απ´ όλους μας!
Μιχάλης Κόκκινος Γενικός Δντής Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού
Commentaires
Jannis Korinthios Είμαστε συνοδίτες σε αυτήν την προσπάθεια, Κύριε Γενικέ, που πρέπει να τελεσφορήσει και να αποδώσει τους αναμενόμενους καρπούς. Περιμένω να γιορτάσουμε σύντομα στην Αθήνα και στην Ιταλία το προεδρικό διάταγμα. Εύχομαι όσοι θα πάρουν τα ηνία της Ομοσπονδίας σε ένα μήνα να συνεχίσουν αυτόν τον ωραίο αγώνα. Μετά 25 χρόνια στην πρώτη γραμμή της Ομογένειας παραδίδω τη σκυτάλη με εμπιστοσύνη και αισιοδοξία στους νεώτερους. Ευτυχής για όσα έζησα σε αυτήν την μακρά θητεία μου στην ηγεσία πρώτα της Ελληνικής Κοινότητας Νάπολης και Καμπανίας και τα τελευταία 6 χρόνια στην ηγεσία της δευτεροβάθμιου ομογενειακού φορέα της Ιταλίας. Τόπο στα νιάτα!
J’aimeRépondre11 min

Μιχάλης Κόκκινος Αφήνεις τεράστια παρακαταθήκη Πρόεδρε Jannis Korinthios! Ένα μεγάλο πατριωτικό έργο μια ανεκτίμητη προσφορά στην πατρίδα σου, που ίσως ούτε και συ μπορείς να συνειδητοποιήσεις το μέγεθός της! Το εισπράττουμε όμως εμείς που υπηρετούμε αυτό το νευραλγικό τομέα! Είμαι σίγουρος ότι θα τη γιορτάσουμε μαζί αυτή τη μέρα, θα τη γιορτάσουμε στη Νάπολι μαζί με τους Έλληνες της Ιταλίας συνδεδεμένοι με τους Έλληνες σε όλο τον Κόσμο με τη βοήθεια της τεχνολογιας!

Nessun commento:

Posta un commento