martedì 25 novembre 2014

Μαθαίνω Ελληνικά. Δεύτερο μάθημα

Φιλογλωσσία· λογισμικό για την διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας για αρχάριους ενήλικες


Ιnserite il pronome personale:

   1. Ο Κώστας = .
    2. Η Μαρία = .
    3. Ο Γιάννης και ο Πέτρος = .
    4. Εγώ και η Ελένη = .
    5. Ο κύριος Πάνου = .
    6. Εσύ και ο Γιώργος = .
    7. Η Ζωή και ο Χρήστος = .
    8. Το αυτοκίνητο και το τηλέφωνο = .


Rispondete in maniera affermativa e negativa, seguendo l'esempio:

Η Άννα είναι από την Ελλάδα;

Ναι, είναι από την Ελλάδα.

Όχι, δεν είναι από την Ελλάδα.

Ο Γιάννης είναι στο αεροδρόμιο;





Η Τζοάν είναι στο σπίτι;





Εσύ και η Μαρία είστε καλά;





Ο Πέτρος είναι εδώ;




Έχεις αυτοκίνητο;
Ναι, έχω αυτοκίνητο.

Όχι, δεν έχω αυτοκίνητο.

Εσύ και ο Γιώργος έχετε σπίτι;




Ο Νίκος έχει ταξί;




Αυτοί έχουν αυτοκίνητο;




Η Μαρία έχει αυτοκίνητο;





Inserite le forme adeguate del verbo είμαι:
    1. Η Γιάννα και η Μαρία  από την Σαντορίνη.
    2. Εσύ  η Κατερίνα;
    3. Εγώ  η Μαρία.
    4. Κύριε Βασιλείου,  από την Αθήνα;
    5. Το αυτοκίνητο  εδώ.
    6. Βάσω, από πού ;
    7. Ο κύριος και η κυρία Αδαμάκη  από την Κρήτη.
    8. Εγώ και ο Γιώργος  φίλοι.
    9. Κυρία Μαρκάτου,  στην Θεσσαλονίκη; 


Nessun commento:

Posta un commento